FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli chcesz jeszcze o coś dopytać – skontaktuj się z nami!

Co to jest słodki stół?

Słodki stół to oryginalna atrakcja, która urozmaici każde przyjęcie. Najczęściej wybierana na wesela, ale świetnie sprawdzi się również na komunii, chrzcinach, urodzinach, a nawet spotkaniach biznesowych.

W skład usługi kącika słodkości wchodzą:

  • słodycze – zestaw słodkości gotowych lub specjalnie przygotowanych,
  • naczynia – wypożyczenie ozdobnych naczyń takich jak patery, dekoracyjne talerze i tace,
  • transport – dostarczenie wszystkie we wskazane miejsce i w określonym czasie,
  • aranżacja – przyozdobienie stołu, dostosowanie do charakteru uroczystości.

Jakie słodkości można wybrać na słodki stół?

Na słodkim stole mogą znaleźć się gotowe słodycze takie jak cukierki, ptasie mleczko czy żelki. Na kącik słodkości można również wybrać słodycze, które zostaną specjalnie upieczone jak mini bezy, muffinki lub mini tarty.

Pełną listę słodyczy znajdą Państwo pod linkiem – link. 

Istnieje również możliwość zamówienia spersonalizowanych słodkości (np. inicjały na ciasteczkach maślanych) lub dodanie słodyczy, które nie znalazły się w wyżej wspomnianym wpisie. Wtedy taki zestaw wyceniamy indywidualnie.

Ile sztuk słodkości otrzymujemy w ramach pakietu?

Ilość słodyczy zależy od tego jakie słodkości Państwo wybiorą na swój słodki stół.
Przykładowe zestawy:

Pakiet mini – ok. 100 – 150 sztuk,
Pakiet standard – ok. 200-250 sztuk,
Pakiet full – ok. 300-350 sztuk,
Pakiet premium – ok. 350-400 sztuk.

Czy płaci się zaliczkę?

Tak. Przy podpisaniu umowy, klient wpłaca zaliczkę o wartość 50% wartości umowy.
Po realizacji zlecenia, wpłaca się pozostałą część kwoty.

Ile płacę za transport?

Dojazd do miejsca na terenie Kielc – bezpłatnie.
Chętnie wykonamy zlecenia również na terenie innych miejscowości w województwie świętokrzyskim – koszt to 1zł za 1km.

Jak wyglądają formalności?

Po wyborze odpowiedniego pakietu (pakiety opisane w zakładce Oferta) podpisujemy umowę. Na umowie muszą znaleźć się najważniejsze informacje takie jak dane kontrahenta, miejsce i data uroczystości, kolor/motyw przyjęcia oraz wybrane słodkości. Wpisywana jest kwota usługi.
Po podpisaniu umowy, klienci muszą opłacić zaliczkę. Po tym oficjalnie zarezerwowany jest termin na realizację.

Możliwe jest wystawienie faktury na firmę.

Czy mogę wypożyczyć same naczynia / dekoracje?

Tak. Istnieje możliwość wypożyczenia samych naczyń lub dodatków.
Cena zależna jest od ilości oraz dostępnego terminu.
Szacunkowy koszt – 300 zł brutto za pakiet naczyń.

Dostępne naczynia na wynajem:

  • patery,
  • talerze,
  • misy,
  • kielichy,
  • słoje,
  • podstawki,
  • i inne.

Więcej pod linkiem – wynajem naczyń i dekoracji.